.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
هفته آینده آخرین هفته کاری مجلس یازدهم است؛ در این جلسات تعداد زیادی از گزارش‌های نظارتی قرائت می‌شود. آخرین دستور هفتگی کاری مجلس یازدهم/ ۲ خرداد مراسم اختتامیه
هفته آینده آخرین هفته کاری مجلس یازدهم است؛ در این جلسات تعداد زیادی از گزارش‌های نظارتی قرائت می‌شود.(ادامه)
در حالی که فواید تغذیه ای شیر گاو قابل توجه است، بهتر است آن را اول صبح با معده خالی مصرف نکنید. ناشتا شیر نخورید
در حالی که فواید تغذیه ای شیر گاو قابل توجه است، بهتر است آن را اول صبح با معده خالی مصرف نکنید.(ادامه)
نمک و شکر را قاتلان سفید سلامت می‌دانند و در بسیاری از متون علمی و بهداشتی بسیاری از متخصصان از مضرات این دو برای سلامت عمومی نوشته‌ و به ترک مصرف این دو ماده توصیه کرده‌اند. حذف کامل نمک از برنامه غذایی چه اثری دارد؟
نمک و شکر را قاتلان سفید سلامت می‌دانند و در بسیاری از متون علمی و بهداشتی بسیاری از متخصصان از مضرات این دو برای سلامت عمومی نوشته‌ و به ترک مصرف این دو ماده توصیه کرده‌اند.(ادامه)
برخی از غذاها به دلیل نداشتن کلسترول و گلوکز بالا می‌تواند به حفظ سلامت کبد کمک کنند. در این مطلب به این سوال رایج که « ناشتا برای کبد چرب چی بخوریم » پاسخ داده شده است. ناشتا برای کبد چرب چی بخوریم؟
برخی از غذاها به دلیل نداشتن کلسترول و گلوکز بالا می‌تواند به حفظ سلامت کبد کمک کنند. در این مطلب به این سوال رایج که « ناشتا برای کبد چرب چی بخوریم » پاسخ داده شده است.(ادامه)
پلیس از برخورد قانونی با کشف حجاب که «‌جرم‌مشهود» است و باید بلافاصله از آن جلوگیری کند، منع شده است! و به جای آن باید پس از مشاهده کشف حجاب از کشف‌حجاب‌کننده عکس بگیرد و خانم کشف‌حجاب‌کننده را از طریق سامانه‌ها شناسائی کند انتقاد تند حسین شریعتمداری از لایحه‌ی حجاب: پول بده و کشف حجاب کن! / فاجعه برجام در انتظار لایحه عفاف!
پلیس از برخورد قانونی با کشف حجاب که «‌جرم‌مشهود» است و باید بلافاصله از آن جلوگیری کند، منع شده است! و به جای آن باید پس از مشاهده کشف حجاب از کشف‌حجاب‌کننده عکس بگیرد و خانم کشف‌حجاب‌کننده را از طریق سامانه‌ها شناسائی کند(ادامه)
توجه به میزان چربی خون بسیار ضروری است؛ چرا که چربی خون به طور مستقیم با خطر ابتلا به بیماری‌های قلبی مرتبط است. معرفی بهترین میوه‌ها برای کنترل چربی خون
توجه به میزان چربی خون بسیار ضروری است؛ چرا که چربی خون به طور مستقیم با خطر ابتلا به بیماری‌های قلبی مرتبط است.(ادامه)
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای افزودند: اطمینان دارم که بانوان کشورمان حتی کسانی که در زمینه حجاب قدری سهل‌انگاری دارند، دلبسته به اسلام و نظام هستند؛ بنابراین باید به این چشم به موضوع نگاه کرد در عین حال که قضیه حجاب را هم همه باید رعایت کنند.
اقدامات اقتصادی باید در زندگی مردم اثر محسوس داشته باشد/ رژیم صهیونیستی به زوال و انحلال نزدیک خواهد شد/ حجاب یک حکم مسلم شرعی است و باید آن را رعایت کنند، نمی‌توان از آن صرف نظر کرد / روز قدس امسال یک خروش بین‌المللی علیه رژیم غاصب خواهد بود(خبر)
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای افزودند: اطمینان دارم که بانوان کشورمان حتی کسانی که در زمینه حجاب قدری سهل‌انگاری دارند، دلبسته به اسلام و نظام هستند؛ بنابراین باید به این چشم به موضوع نگاه کرد در عین حال که قضیه حجاب را هم همه باید رعایت کنند. (ادامه)
سیب‌زمینی را خوراکی سرشار از کربوهیدرات و چاق‌کننده می‌دانیم، اما نباید از مقدار ریزمغذی‌های آن غافل شد. در این مطلب به فواید عادت به مصرف متعادل این ماده غذایی پرداخته‌ایم. سیب‌زمینی چه فوایدی دارد؟
سیب‌زمینی را خوراکی سرشار از کربوهیدرات و چاق‌کننده می‌دانیم، اما نباید از مقدار ریزمغذی‌های آن غافل شد. در این مطلب به فواید عادت به مصرف متعادل این ماده غذایی پرداخته‌ایم.(ادامه)
محققان خطرات ناشی از استفاده از مواد شیمیایی رایج خانگی را بر سلامت مغز هشدار دادند. کدام مواد شیمیایی خانگی سلامت مغز را هدف قرار می‌دهند؟
محققان خطرات ناشی از استفاده از مواد شیمیایی رایج خانگی را بر سلامت مغز هشدار دادند.(ادامه)
در ماه رمضان رژیم های غذایی ما بسیار تغییر یافته است، زیرا ما فقط در زمان سحر و افطار غذا می خوریم. به همین ترتیب این دو وعده غذایی یک بخش اساسی روزه داری هستند. بهترین و بدترین غذاهای افطار و سحر
در ماه رمضان رژیم های غذایی ما بسیار تغییر یافته است، زیرا ما فقط در زمان سحر و افطار غذا می خوریم. به همین ترتیب این دو وعده غذایی یک بخش اساسی روزه داری هستند.(ادامه)
سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری کشور به خبر‌های منتشرشده مبنی بر قطع ۴ هزار درخت در منطقه الیمالات شهرستان نور استان مازندران واکنش نشان داد. این سازمان ضمن اعلام مخالفت خود با اقدام انجام شده اعلام کرد: پاکتراشی حریم خطوط فشار قوی برق در عرصه‌های جنگلی ضروری است، اما آنچه که توسط شرکت سرمایه‌گذار جهت ایجاد پارکینگ صورت پذیرفت، به دلیل قطع ۳۰ اصله درخت جوان و جابه‌جایی خاک از موارد تخلف است. این سازمان همچنین اعلام کرد: عرصه پاکتراشی شده حدود ۱.۲ هکتار وسعت دارد و اصولا این مساحت، استعداد استقرار ۴ هزار اصله درخت که در فضای مجازی ذکر شده است را ندارد. آمار ارائه شده خلاف واقع است / عرصه پاکتراشی شده، ۱.۲ هکتار است که اصولا استعداد استقرار ۴ هزار اصله درخت را ندارد / آنچه انجام شده، قطع ۳۰ اصله درخت جوان برای ایجاد پارکینگ بوده(خبر)
سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری کشور به خبر‌های منتشرشده مبنی بر قطع ۴ هزار درخت در منطقه الیمالات شهرستان نور استان مازندران واکنش نشان داد. این سازمان ضمن اعلام مخالفت خود با اقدام انجام شده اعلام کرد: پاکتراشی حریم خطوط فشار قوی برق در عرصه‌های جنگلی ضروری است، اما آنچه که توسط شرکت سرمایه‌گذار جهت ایجاد پارکینگ صورت پذیرفت، به دلیل قطع ۳۰ اصله درخت جوان و جابه‌جایی خاک از موارد تخلف است. این سازمان همچنین اعلام کرد: عرصه پاکتراشی شده حدود ۱.۲ هکتار وسعت دارد و اصولا این مساحت، استعداد استقرار ۴ هزار اصله درخت که در فضای مجازی ذکر شده است را ندارد.(ادامه)
رئیس کمیسیون شهرسازی شورای شهر تهران ضمن عذرخواهی از مردم، گفت: سریعا پروژه ساخت و ساز اطراف باغ گیاه شناسی باید متوقف شود. ماجرای باغ گیاه‌شناسی چه بود؟
رئیس کمیسیون شهرسازی شورای شهر تهران ضمن عذرخواهی از مردم، گفت: سریعا پروژه ساخت و ساز اطراف باغ گیاه شناسی باید متوقف شود.(ادامه)
اصل شفاعت در شیعه و همه مذاهب اسلامی در قیامت مورد قبول است و آن را ضروری دین می‌دانند. ولی در این که شفاعت در برزخ هم وجود دارد یا نه محل اختلاف است. آیا در برزخ، شفاعت وجود دارد؟
اصل شفاعت در شیعه و همه مذاهب اسلامی در قیامت مورد قبول است و آن را ضروری دین می‌دانند. ولی در این که شفاعت در برزخ هم وجود دارد یا نه محل اختلاف است.(ادامه)
وراث متوفیان سهام عدالت می‌توانند انتقال سریع و رایگان اصل و سود سهام عدالت متوفیان را تا قبل از روز ۱۰ اسفند ماه سال جاری انجام دهند. وراث متوفیان برای دریافت سهام عدالت زودتر اقدام کنند
وراث متوفیان سهام عدالت می‌توانند انتقال سریع و رایگان اصل و سود سهام عدالت متوفیان را تا قبل از روز ۱۰ اسفند ماه سال جاری انجام دهند.(ادامه)
مسئول آموزش همگانی انستیتو تحقیقات تغذیه و صنایع غذایی کشور با اشاره به وجود عوامل متعدد در رشد قدی کودکان، گفت: شیر و لبنیات می‌تواند نیاز بدن به کلسیم را در تا حد چشمگیری تامین کند. کودکان چگونه قد بلند می شوند/نقش لبنیات در رشد قد
مسئول آموزش همگانی انستیتو تحقیقات تغذیه و صنایع غذایی کشور با اشاره به وجود عوامل متعدد در رشد قدی کودکان، گفت: شیر و لبنیات می‌تواند نیاز بدن به کلسیم را در تا حد چشمگیری تامین کند.(ادامه)
پس از سالها دغدغه و نگرانی دوستداران محیط زیست، تعطیلی و برچیده شدن بازار غیرقانونی فروش و تجارت پرندگان وحشی در فریدونکنار محقق شد. تعطیلی بازار غیرقانونی فروش پرندگان وحشی در فریدونکنار
پس از سالها دغدغه و نگرانی دوستداران محیط زیست، تعطیلی و برچیده شدن بازار غیرقانونی فروش و تجارت پرندگان وحشی در فریدونکنار محقق شد.(ادامه)
بهترین راه برای خرید عسل باکیفیت پیدا کردن فروشنده یا تولیدکننده صادقی است که از کیفیت تولید عسل آن اطمینان داشته باشید. نشانه‌های عسل مرغوب که از آن بی‌خبرید
بهترین راه برای خرید عسل باکیفیت پیدا کردن فروشنده یا تولیدکننده صادقی است که از کیفیت تولید عسل آن اطمینان داشته باشید.(ادامه)
موز خود به تنهایی یک سبد میوه محسوب می‌شود و دلیل خوبی نیز برای این امر وجود دارد چه به دنبال خوردن یک میان وعده قابل حمل باشید چه بخواهید قدری شیرینی طبیعی به یک اسموتی بیافزایید موز میوه مناسبی برای افزودن است. چرا موز نارس سالم‌تر است؟ ؛ دلیلی که شگفت زده‌تان می‌کند | چه کسانی نباید موز بخورند؟
موز خود به تنهایی یک سبد میوه محسوب می‌شود و دلیل خوبی نیز برای این امر وجود دارد چه به دنبال خوردن یک میان وعده قابل حمل باشید چه بخواهید قدری شیرینی طبیعی به یک اسموتی بیافزایید موز میوه مناسبی برای افزودن است.(ادامه)
یک متخصص تغذیه، سیب درختی را منبع غنی پکتین عنوان کرد و گفت: خوردن سیب درختی باعث تسهیل دفع سرب از بدن می شود. سیب باعث دفع سرب از بدن می شود
یک متخصص تغذیه، سیب درختی را منبع غنی پکتین عنوان کرد و گفت: خوردن سیب درختی باعث تسهیل دفع سرب از بدن می شود.(ادامه)
به گفته مسئولان، وراث متوفیان سهام عدالت برای دریافت این سهام ابتدا باید انحصار وراثت را انجام داده و گواهی حصر وراثت دریافت کنند. برای انتقال سهام عدالت متوفی به وراث چه باید کرد؟
به گفته مسئولان، وراث متوفیان سهام عدالت برای دریافت این سهام ابتدا باید انحصار وراثت را انجام داده و گواهی حصر وراثت دریافت کنند.(ادامه)
فوق تخصص غدد دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تاکید کرد: بیما ران دیابتی باید یکسری آزمایش‌ها را به صورت مداوم انجام دهند. ۸ آزمایش‌ مهم که دیابتی‌ها باید انجام دهند
فوق تخصص غدد دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تاکید کرد: بیما ران دیابتی باید یکسری آزمایش‌ها را به صورت مداوم انجام دهند.(ادامه)
جزئیات ثبت‌نام و دریافت سهام عدالت متوفیان توسط وراث آنها، اعلام شد. اعلام جزئیات انتقال سهام عدالت متوفیان به وراث
جزئیات ثبت‌نام و دریافت سهام عدالت متوفیان توسط وراث آنها، اعلام شد.(ادامه)
مدت گارانتی خودرو ۲ ساله شد
رئیس سازمان حمایت تولید‌کنندگان و مصرف‌کنندگان طی نامه‌ای به خودروسازان اعلام کرد که دوره گارانتی خودرو نمی‌تواند کمتر از ۲ سال باشد.(ادامه)
مشمولان دانشگاهی و غیر دانشگاهی پایه خدمتی مهر ۱۴۰۲ در روز دوشنبه سوم مهر ماه همزمان از شهرستان‌های معین مازندران اعزام خواهند شد. اعزام مشمولان دانشگاهی و غیر دانشگاهی پایه خدمتی مهر ۱۴۰۲
مشمولان دانشگاهی و غیر دانشگاهی پایه خدمتی مهر ۱۴۰۲ در روز دوشنبه سوم مهر ماه همزمان از شهرستان‌های معین مازندران اعزام خواهند شد.(ادامه)

سفیر ایران در سازمان ملل متحد در نامه‌ای به شورای امنیت در پی اظهارات جنگ‌افروزانه رئیس سازمان جاسوسی رژیم اسرائیل (موساد) هشدار داد . نامه هشدارآمیز ایران به شورای امنیت
سفیر ایران در سازمان ملل متحد در نامه‌ای به شورای امنیت در پی اظهارات جنگ‌افروزانه رئیس سازمان جاسوسی رژیم اسرائیل (موساد) هشدار داد .(ادامه)
رئیس سازمان انرژی اتمی ایران در واکنش به بیانیه اخیر سه کشور اروپایی عضو برجام گفت که طرف‌های غربی نباید انتطار داشته باشند ایران برجام را کامل اجرا کند ولی آن‌ها به تعهدات خود عمل نکنند. واکنش اسلامی به بیانیه جدید ضدایرانی
رئیس سازمان انرژی اتمی ایران در واکنش به بیانیه اخیر سه کشور اروپایی عضو برجام گفت که طرف‌های غربی نباید انتطار داشته باشند ایران برجام را کامل اجرا کند ولی آن‌ها به تعهدات خود عمل نکنند.(ادامه)
عضو هیئت علمی دانشگاه شهید بهشتی گفت: سیب درختی منبع غنی پکتین است و باعث تسهیل دفع سرب از بدن است. میوه‌ای که سُرب را از بدن دفع می‌کند
عضو هیئت علمی دانشگاه شهید بهشتی گفت: سیب درختی منبع غنی پکتین است و باعث تسهیل دفع سرب از بدن است.(ادامه)
تسنیم: ترکیب هیئت عالی و بررسی جایگاه شورای فقهی بانک مرکزی توسط مجمع تشخیص مصلحت نظام مورد تصویب قرار گرفت و اعضای مجمع تشخیص مصلحت نظام در افزوده شدن «دادستان کل کشور» به هیئت عالی بانک مرکزی را تصویب کردند. «دادستان کل کشور» عضو هیئت عالی بانک مرکزی شد؟
تسنیم: ترکیب هیئت عالی و بررسی جایگاه شورای فقهی بانک مرکزی توسط مجمع تشخیص مصلحت نظام مورد تصویب قرار گرفت و اعضای مجمع تشخیص مصلحت نظام در افزوده شدن «دادستان کل کشور» به هیئت عالی بانک مرکزی را تصویب کردند.(ادامه)
بارورسازی ابرها یکی از شاخه‌های علم تعدیل‌ آب‌ و هواست و شامل تأثیر‌گذاری بر سیستم‌های ابری موجود می‌شود. البته اولین شرط تأثیرگذاری بر یک سیستم ابری، وجود ابر است و در واقع بدون وجود ابر، این تاثیرگذاری مفهومی نخواهد داشت ....(خبر)
(ادامه)
یک دادگاه قضایی حکم به انفصال از خدمت عبدالرسول پور عباس رئیس سازمان سنجش داد.

حکم انفصال از خدمت رئیس سازمان سنجش به دلیل ایستادگی در مقابل متقلبین کنکور
یک دادگاه قضایی حکم به انفصال از خدمت عبدالرسول پور عباس رئیس سازمان سنجش داد. (ادامه)
1 2 3 4 5 ... 34 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.215 seconds.